استفاده از تهویه مطبوع خانگی در سیستم متروی تهران!

اگر می‌خواهید با جزئیات انواع مختلف CMV که یک تهویه الکتریکی موجود در بازار است را بدانید، می‌توانید اطلاعات مفید زیادی را در کتاب الکترونیکی رایگان راهنمای CMV بیابید.

اجازه دهید یک سیستم تهویه مطبوع خانگی CMV وقت‌شناس را در نظر بگیریم، یعنی متشکل از چندین واحد تهویه غیرمتمرکز واقع در چند اتاق یک نفره یک خانه.

هزینه ها نیز بسته به ویژگی های سیستمی که انتخاب می کنید به طور قابل توجهی متفاوت است. یک تمایز بسیار مهم جریان تک یا دو جریان است: سیستم های تک جریان، کوچکتر و ارزان تر، مجهز به یک لوله هستند که هوا را در سیکل های متناوب استخراج و وارد می کند.

مبدل حرارتی، در صورت وجود، در داخل خط لوله قرار دارد و قادر به تضمین عملکرد بالا در طول فرآیند استخراج یا مصرف نیست، اما فقط در لحظات خاص.

از سوی دیگر، دستگاه‌های تهویه دو جریان بزرگ‌تر، به‌طور متوسط ​​گران‌تر و مجهز به دو مجرای مجزا، معمولاً کوچک‌تر هستند: یکی از آنها هوای کهنه را بیرون می‌کشد، در حالی که دیگری هوا را از بیرون می‌کشد.

بنابراین این سیستم قادر است تبادل مداوم هوای داخلی و عملکرد پایدار مبدل حرارتی را تضمین کند که حداکثر کارایی خود را در هر لحظه از فعالیت حفظ می کند.

عناصر دیگری که بر هزینه سیستم های vmc تاثیر می گذارند عبارتند از:

واحد بازیابی گرما: بسته به نوع واحد بازیابی، قیمت ها می تواند به طور قابل توجهی متفاوت باشد. مبدل های آنتالپی به مبدل های سرامیکی ارجحیت دارند، زیرا مبدل آنتالپی گرمای نهان موجود در رطوبت هوا را نیز بازیابی می کند و بازده کلی سیستم را بهبود می بخشد و از خطر هوای بیش از حد خشک جلوگیری می کند.

سیستم فیلتراسیون: برای اطمینان از یک محیط سالم، مجموعه ای از فیلترهای با راندمان بالا ضروری است که قادر به جلوگیری از گرده و گرد و غبار ریز هستند، مانند فیلترهای دوگانه F7 (ePM2.5=65%) + G4 به عنوان استاندارد در vmc Helty. سیستم های جریان.