انبار احتکار نخود پایه بلند در کرمانشاه توسط مردم لو رفت

نخود در غذاهای مختلفی اربرد دارد که ای مورد در کشورهای مختلف متفاوت می باشد. ما در مارسی لپانیس را تهیه می کنیم، غذای معروفی که از خمیری که از آرد نخود، روغن و آب درست می شود، به صورت چوبی یا ورقه ای بریده و سرخ می شود. پانیس ها را با سالاد سبز سرو کنید.

لازم به ذکر است می توانید از انواع نخودها مانند نخود پایه بلند یا نخود شکسته و دیگر انواع آن استفاده نمایید.

یکی دیگر از روش های کلاسیک برای تهیه آن ها این است که خمیر را ابتدا در آب جوش بپزید و مرتب هم بزنید سپس آن را در قالب قرار دهید و به مدت دو ساعت در یخچال بگذارید. سپس خمیر را به ورقه یا چوب برش می دهیم که سرخ می شود.

در ایتالیا از آن ها پانلی درست می کنند: آرد را در آب نمک می پزند تا قوام خمیر نان به دست آید. مدام هم بزنید. بگذارید در تابه خنک شود، قالب را از قالب خارج کنید، سپس برش دهید و در روغن زیتون سرخ کنید.

در هند از آن ها به Besan Puda، پنکیک تهیه شده از آرد نخود، برگ گشنیز، پیاز و فلفل قرمز خرد شده، زیره، زردچوبه و نمک درست می کنند.

آنها مانند پنکیک در روغن پخته می شوند و با سس گوجه فرنگی یا چاتنی سرو می شوند. نوعی از این آخرین دستور غذا، تاپلا از آرد نخود، آرد گندم، ادویه جات ترشی جات، ماست و کره ذوب شده درست می شود. خمیر را ورز می دهند، سپس به گلوله هایی تقسیم می کنند که با وردنه باز می شوند و در تابه پخته می شوند.

پاکوراها دونات هایی هستند که از خمیر تهیه شده از آرد نخودچی که با پیاز یا بادمجان و پنیر کشک تهیه می شود. آنها در روغن سرخ می شوند.

می توانید پنکیک را فقط با آرد نخودچی و آب درست کنید. خمیر را قبل از پخت نیم ساعت استراحت دهید.

می توان آن را با بو دادن دانه ها و سپس آسیاب کردن آنها به روش اروپای قرن هجدهم و نوزدهم به عنوان یک جایگزین قهوه به نظر می رسد بهترین موجود در آنجا تبدیل کرد یا با تفت دادن آنها و لذت بردن از آنها به همان شکلی که هستند، مانند پاپ کورن، از رومی ها الگوبرداری کنید.