انواع مختلف چمدان سامسونت و طرح آینده شرکت سامسونت برای طراحی چمدان با قابلیت ردیابی

پرسیدیم کدام چمدان سامسونت کیفیت بهتری دارد؟ اعضا برای ارزیابی چمدان‌ها و کیف‌های کابینی که در پنج سال گذشته خریداری کرده‌اند، از فضای جیب گرفته تا اینکه آیا چرخاندن آن‌ها روی سطوح مختلف آسان است یا خیر، رتبه‌بندی می‌کنند، و ۲۷۹۹ صاحب چمدان پاسخ دادند.

نمایش جدول کامل

یادداشت های جدول: میانگین قیمت پرداختی بر اساس میانگین مبلغی است که اعضا برای چمدان خود پرداخت می کنند. امتیاز مشتری و رتبه بندی ستاره بر اساس داده های جمع آوری شده از کدام است؟ اعضای پانل را در آوریل و مه ۲۰۲۲ به هم متصل کنید. امتیاز مشتری بر اساس رضایت و اینکه آیا اعضا برند را توصیه می کنند یا خیر است.

ایستپاک، ۸۷٪

میانگین قیمت پرداختی: ۱۲۹ پوند

Eastpak به دلیل امتیاز پنج ستاره خود در هر دسته دوام از دسته گرفته تا چرخ ها متمایز بود. بنابراین، در حالی که ممکن است قیمت آن بالا باشد، محصول باید از پرتاب شدن توسط حمل کنندگان چمدان جان سالم به در ببرد.

خود برند مطمئناً فکر می‌کند که چمدان‌هایش دوام خواهند داشت – با ضمانت ۳۰ ساله آن – به این معنی که در صورت غیرمحتمل مشکلی مانند شکستگی زیپ یا پارگی درز، تعمیر یا تعویض می‌شود. پس از آن به سختی شوکه کننده نیست که با وجود برچسب قیمت گران، صاحبان Eastpak از نظر ارزش برای پول، برند را از پنج ستاره پنج ستاره کامل ارزیابی کردند.

حکم: کیف‌های درخشان، اما مارک‌های ارزان‌تر تقریباً این کار را انجام می‌دهند

چمدان Eastpak بخرید

سامسونیت، ۸۳٪

میانگین قیمت پرداختی: ۱۸۳ پوند

یکی از شناخته شده ترین مارک های چمدان، سامسونایت از دهه ۱۹۱۰ وجود داشته است و بسیاری از مردم کیف های خود را برای چندین دهه نگهداری می کنند. آنقدر طول کشیده است که Samsonite در واقع به دایره کامل پایداری رسیده است.

کار خود را با تنه های چوبی آغاز کرد و اکنون در حال ساخت چند چمدان از بطری های پلاستیکی بازیافتی است. اما شما برای نام آن پول می پردازید – صاحبان به طور متوسط ۱۸۲ پوند برای یک کیف سرفه کردند. کیف‌های John Lewis و Antler که هر دو رتبه‌بندی یکسان یا بهتر داشتند، ارزان‌تر بودند، در حالی که کیف‌های IT Luggage کمتر از نصف قیمت بودند.