جلوگیری از هرز شدن پیچ ها با استفاده از واشر

پیچ و مهره سر فلنجی جایگزینی برای واشر مهره و پیچ است. فلنج وظیفه واشر پیچ و مهره را بر عهده می گیرد و بار را توزیع می کند و از آسیب جلوگیری می کند.

هر واشر تخت فولادی برای همه کاربردها کار نمی کند. هنگامی که این را فهمیدید، می توانید به واشرها احترامی که شایسته آنهاست را بدهید. سوالات زیادی در مورد کاربرد واشرها وجود دارد، مانند اینکه از چه واشر استفاده کنم؟

واشرهای قفلی به چه ترتیبی کار می کنند – آیا ابتدا یک واشر تخت یا واشر قفلی روشن می شود؟ در زیر کاربردهای رایج و کاربردهای صنعتی آنها آورده شده است.

واشرها دسته بندی های مختلفی دارند، اما در اینجا شش نوع واشر وجود دارد که باید درباره آنها بدانید. شما همچنین می توانید از طیف وسیعی از اندازه های واشر گالوانیزه انتخاب کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دسته های واشر، راهنمای کامل واشر ما را بررسی کنید.

واشرهای تخت که به عنوان واشر ساده نیز شناخته می شوند، بار بست را توزیع می کنند و در عین حال حرارت و اصطکاک را در طول فرآیند سفت کردن کاهش می دهند. واشر تخت فلزی از فرورفتن سطح بلبرینگ در زیر بار جلوگیری می کنند.

واشرهای تخت همچنین می توانند به عنوان جداکننده استفاده شوند، همانطور که در کاربردهای صنعتی و خانگی رایج است. در صورت نیاز به عایق الکتریکی، از واشر تخت استیل استفاده کنید، زیرا واشر فلزی به عنوان رسانا عمل می کند. واشرهای تخت در صورت نیاز به فلز و واشرهای تخت لاستیکی در دسترس هستند.

  • منابع:
    1. How and when to use washers effectively
  • تبلیغات: 
    1. شرایط زندگی در کره مریخ قطعی شد!
    2. آیا استفاده از لیمو روی صورت به پوست شما کمک می کند؟
    3. جلوگیری از پیر شدن با درآمد کلان
    4. بسته شدن اینستاگرام برای فروشگاه ایرانی سودآور نبود