دوخت لباس بچه گانه در تولیدی که سازگار با محیط زیست است!

هنگامی که دمای بیرون زیر 25 درجه سانتیگراد است، کودک معمولاً به روپوش و لباس خوابی نیاز دارد که پاها را بپوشاند. اگر در اتاق سرد باشد، باقالی او را از از دست دادن گرما از طریق سرش جلوگیری می کند.

هنگامی که دما از 25 درجه سانتیگراد فراتر رفت، لباس های سبک یا یک تاپ کافی است. اگر گردن کودک شما خیس است، نشانه این است که او بیش از حد گرم است. اما در یک مکان دارای تهویه مطبوع، ممکن است نیاز به پوشاندن بیشتر باشد.

لباس بچه گانه در تولیدی با استاندارهای خاص کودکان دوخته می شود و توصیه می گردد که از این لباس ها استفاده نمایید.

از آنجایی که توصیه می شود برای کاهش خطر خفگی، پتو را در گهواره قرار ندهید، کیسه خواب نیز می تواند برای گرم نگه داشتن نوزاد در شب مفید باشد.

به کفش نیاز دارید؟

کودک شما تا زمانی که راه نرود به آن نیاز ندارد. وقتی اولین بار را می سازد نه، اجازه دهید او در تابستان، در خانه یا باغ پابرهنه راه برود. این برای قوس او عالی است، و اگر او مانند بسیاری از نوزادان کف پایش صاف باشد، بسیار مطلوب تر است.

لباس های کودک باید به راحتی پوشیده شوند و مراقبت از آن آسان باشد.

برچسب های سنی اغلب گمراه کننده هستند. آنهایی که به جای آن قد یا وزن را ذکر می کنند قابل اعتمادتر هستند.

لباس های کودک باید با صابون ملایم شسته شوند و هنگام شستن به خوبی آبکشی شوند.

به طور کلی، پوشاندن لباس نوزاد با ضخامت بیشتر از بزرگسالان پیشنهاد می شود.

واضح است که وقتی می‌دانید قرار است بابا شوید، مطالب زیادی می‌خوانید تا آماده باشید تا کودک را وارد زندگی جدید خود کنید: خواب کودک، تغذیه، پوشک و غیره. یه چیز هست که کلا از من فرار کرده بود این بود که باید لباس می پوشید!

نه البته شوخی میکنم از طرف دیگر، جایی که من به ویژه کاستی هایی داشتم، روی نام لباس نوزاد است.