راز تابلو گلدوزی شده توسط پیکاسو هیچگاه فاش نشد

گلدوزی سابقاً قدیمی، اغلب قدیمی در نظر گرفته می شود، با تصویری قدیمی، گلدوزی به مرکز صحنه بازگشته است!

دریغ نکنید، به نوبه خود، اجازه دهید خود را فریفته این هنر نخ در دسترس برای همه است. برای شروع آماده اید؟ فقط برای ما باقی مانده است که برای شما خلاقیت های زیبا و دلپذیر آرزو کنیم!

بسیاری از ما بافت تابلو گلدوزی شده را در طول درس های کار دستی در مدرسه تمرین کرده ایم.

مجموعه ما هر آنچه را که برای کشف مجدد این هنر باستانی نیاز دارید به شما ارائه می دهد.

البته شما مجموعه ای از نخ های گلدوزی را در خط جلو پیدا خواهید کرد. نخ گلدوزی را در ضخامت های مختلف برای انعطاف پذیری زیاد در ساخت کار خود خواهید یافت.

نخ های گلدوزی ما در اصل نخ های پنبه ای هستند که می توانید به صورت آنلاین از فروشگاه ما به عنوان نخ های گلدوزی پنبه ای سفارش دهید.

اما سورپرایزهای بسیار بیشتری در لوازم جانبی ما در انتظار شماست. مجموعه ای از قاب های گلدوزی، پارچه های گلدوزی و نخ های گلدوزی را برای شما گردآوری کرده ایم.

مهم نیست که چه کاری را می خواهید بدوزید، با ما همیشه مواد لازم را پیدا خواهید کرد.

بسته به پروژه خلاقانه خود، بوم مورد نیاز خود را انتخاب کنید!فقط با چند یورو می توانید نخ گلدوزی، سوزن های آیدا و حتی یک قاب طبل گلدوزی مخصوص بخرید. برای شروع به گلدوزی هر چیزی که می خواهید با تجهیزات Creavea دیگر منتظر نمانید!

اگر به دنبال ایده هستید یا به دنبال الهام گرفتن برای دانستن اینکه چه چیزی را گلدوزی کنید، دریغ نکنید که به آموزش های متعدد و گلدوزی DIY ما نگاهی بیندازید!

از طریق گام به گام مختلف و خودتان این کار را انجام دهید، می توانید انواع مختلفی از خلاقیت ها را بازتولید کنید.

الگوهای گلدوزی رایگان، آموزش دوخت متقاطع، DIY برای گلدوزی روی لباس و حتی آموزش سوزن زدن را بیابید. چیزی برای همه سلیقه ها و برای همه سبک ها در میان این برگه های خلاقانه به صورت آنلاین به صورت رایگان موجود است!