رب انار یک کیلویی در روسیه به قیمت سه دلار فروخته می شود

طبق تحقیقات، آب انار تجمع کلسترول را در شریان‌های شما کاهش می‌دهد. کلسترول عامل اصلی بیماری های قلبی است غلظت بالای کلسترول در شریان ها باعث تنگ شدن و سفت شدن آنها می شود. این به نوبه خود منجر به مشکلات قلبی کشنده می شود.

آنتی اکسیدان هایی مانند پلی فنول های موجود در این رب انار به کاهش لیپوپروتئین های کم چگالی که باعث ایجاد کلسترول می شوند کمک می کند.

رب انار یک کیلویی و انواع مختلف آن به عنوان اثر پیشگیرانه بر روی چند بیماری کشنده شناخته شده است. یک مطالعه نشان داد که رب ساخته شده از انار می تواند خطر ابتلا به انواع خاصی از سرطان ها را کاهش دهد.

از آنجایی که رب سرشار از آنتی اکسیدان است، از اثرات نامطلوب رادیکال های آزاد جلوگیری می کند و از بدن ما در برابر سلول های سرطانی محافظت می کند.

رب انار ساخته شده از انار علاوه بر ایجاد یک پانچ آبدار، نتایج دور از انتظاری را ارائه می دهد. آنها فواید بی شماری برای سلامتی دارند و به شما کمک می کنند تا زندگی بی دغدغه ای داشته باشید.

انار میوه ای لذیذ است که فواید سلامتی خاصی دارد، چه در دانه، پوست یا آب میوه اش، بی رقیب با سایر غذاها. آب انار یکی از بهترین آب میوه ها به حساب می آید و ماده ضروری تهیه رب انار غیر قابل تعویض است.

سس رب انار یک شربت غلیظ و قرمز تیره با طعم بسیار ترش است. تفاوت آن با آب انار حاوی آنتی اکسیدان های بالا، فلاون ها، اجزای معدنی، آنتوسیانین، فیبر، کربوهیدرات ها، پکتین و غلظت بالای ویتامین B3، B5، B6 و B1 است که بدن را قادر می سازد از کربوهیدرات ها به عنوان انرژی استفاده کند. به طوری که سس رب انار فواید پزشکی و درمانی زیادی دارد.