سویشرت تدی خرگوشی ۲۰ میلیونی خبرساز شد!!

مارک زاکربرگ با پوشیدن یک هودی برای دیدار با سرمایه گذاران وال استریت که به عنوان یک حرکت قدرت تلقی می شوند، سروصدا به پا کرد. این ممکن است یک موضع عمدی نبوده باشد، اما شورشیان را هیجان زده کرد.

سال ۲۰۱۲ به من یادآوری کرد که سویشرت هایی مثل سویشرت تدی خرگوشی و هودی ها و همیشه می توانند به عنوان نوعی بیان، مثبت یا منفی استفاده شوند.

اگرچه هودی ها که با استفاده همه جانبه یکی از مهم ترین قسمت های کمد لباس شما هستند، با سویشرت ها وارد زندگی ما شدند، اما اکنون می توان از آن ها در کت، تی شرت، مدل کت و حتی پیراهن استفاده کرد.

اگرچه سویشرت‌ها جزو ترکیب‌های پرطرفدار اسپرت محسوب می‌شوند، اما روند مد امروزی توانسته است آن را به یک لباس جوکر تبدیل کند که می‌توان با همه لباس‌ها از آن استفاده کرد.

بنابراین، چه آن را روی دامن، لباس یا شلوار براق بپوشید، چه روی یک لباس ورزشی کهنه و راحت، گرمکن‌ها می‌توانند هر بار کار بزرگی انجام دهند.

Nofilter Boutique همچنین به عنوان بوتیکی عمل می‌کند که این اصل را اتخاذ کرده است که منحصر به فردترین سویشرت‌ها را در بین سویشرت‌هایی که روند خاصی در جهان پیدا کرده‌اند به شما ارائه دهد.

مدل های ژاکت های رنگارنگ به شما این امکان را می دهد که به هر سبکی که می خواهید برسید.

به طور خاص، ژاکت های با شعار قدرت به زنان جهان به شما کمک می کند تا موضع سرکشی را که به دنبال آن هستید نشان دهید، در حالی که مدل های ژاکت های رنگین کمانی که از رنگ های رنگین کمانی برای ترکیب های ملایم تر ساخته شده اند، به شما کمک می کنند تا با مد مطابق میل خود سازگار شوید. اکنون برای رفتن به دسته سویشرت های مقرون به صرفه کلیک کنید!