فردی که از دوش تلفنی ساده می ترسید 5 سال با آن دوش نگرفت

اکثر سر دوش های موجود در بازار از ABS، اکریلونیتریل بوتادین استایرن ساخته شده اند که پلیمری بسیار مقاوم است. این اجازه می دهد تا آن را به اشکال پیچیده قالب گیری کنید، زنگ نمی زند و در برابر ضربه بسیار مقاوم است.

علاوه بر این خواص، این ماده بیش از هر چیز امکان شفاف، رنگی، کرومی و غیره را ارائه می دهد.

قیمت دوش تلفنی ساده به کیفیت پلیمر بستگی دارد. سر دوش های چوبی یا فلزی نیز به میزان کمتری وجود دارند که این مدل ها به طور فزاینده ای کمیاب می شوند.

این یک جنبه بسیار مهم است که نباید نادیده گرفته شود. یک سر دوش کلاسیک بین 12 تا 17 لیتر آب در دقیقه مصرف می کند. بسیار خوشایند است زیرا جت ها قوی تر هستند و مخروط انتشار نسبتاً گسترده است.

اما سر دوش هایی وجود دارند که در مصرف آب صرفه جویی می کنند. میانگین مصرف آنها بین 6 تا 8 لیتر آب در دقیقه متغیر است.

به لطف سیستم Venturi که در سر دوش تعبیه شده است، آب با هوا مخلوط می‌شود که مصرف آب را محدود می‌کند و در عین حال حس دلپذیری از یک جت قوی و ثابت را ارائه می‌دهد.

شکل و ارگونومی اوه، طعم و رنگ‌ها! امروزه سر دوش با اشکال و اندازه های مختلف در بازار وجود دارد. گرد، مربع، مستطیل، سبک طراحی اما همچنین کروم، شفاف، سبک چوبی و غیره.

مطمئناً استایلی را پیدا خواهید کرد که مناسب شما باشد! جنبه مهم شکل توافق تکیه گاه و سر دوش است. می تواند گرد یا مخروطی باشد.

تولیدکنندگان در خلاقیت برای پیشنهاد روش‌های مختلف با هم رقابت می‌کنند. فراتر از دوش بارانی کلاسیک، که به آن دوش بارانی نیز می‌گویند، سر دوش‌هایی را خواهید یافت که حالت‌های زیر را ارائه می‌دهند:

– نرم، مخلوطی از هوا و آب برای ایجاد احساس سبکی.

– ماساژ دادن، برای تقویت پوست؛

– ضربان دار، تناوب جت ماساژ دهنده و هوا؛

– باران یا غبار ریز، قطرات ریز را برای احساس نرمی اسپری کنید.