قیمت رشته آشی زود پز

رشته آشی زود پز یکی از مواد اولیه برای تهیه آش رشته است که از آش های پرطرفدار در کشورمان محسوب می شود.آش رشته از جمله غذاهای قدیمی و اصیل است که مورد علاقه ی بسیاری از مردم می باشد.با وجود گذشت زمان و روی کار آمدن غذا های جدید اما همچنان آش ها و آش رشته محبوبیت خود را در بین خانواده ها حفظ کرده است.یکی از دلایلی که در طعم آش رشته تاثیر زیادی دارد رشته ی آن می باشد که باید دارای کیفیت و طعم خوبی باشد.

قیمت رشته آشی زود پز

خصوصیات رشته آشی زود پز

خصوصیات رشته آشی زود پز

تقریبا می توان گفت که هر شهری در کشور ایران آش مخصوص به خود را دارد اما آشی که در تمام شهرها و استان های کشور به یک شکل پخته می شود و از نظر طعم دارای رتبه اول را در بین تمامی آش ها دارد،آش رشته می باشد.

آش رشته از مواد مختلفی همچون نخود،لوبیا،سبزی های معطر ،کشک،و رشته آش و… تهیه می شود که یکی از عوامل مهم در تعیین مزه ی آش،رشته آشی مورد استفاده می باشد.رشته ای که در این آش استفاده می شود باید دارای خصوصیات خاصی از جمله زود پز بودن باشد.

اگر بخواهیم خصوصیات رشته آشی مرغوب و زود پز را نام ببریم می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • عدم تبدیل شدن رشته ها به خمیر بعد از اضافه شدن به سایر مواد اولیه جهت پختن
  • رشته زود پز بعد اضافه شدن زمان کمی نیاز دارد تا به صورت کاملا یکنواخت پخته شود
  • نچسبیدن رشته ها به یک دیگر
  • دارا بودن طعم عالی و عدم شکنندگی بعد از اضافه شدن به سایر محتویات آش رشته

رشته آش دارای تولیدی های متعددی در سطح کشور می باشد و هرکدام از این کارخانه ها برای اینکه کیفیت بهتری را به مشتری ارائه دهند با یک دیگر به رقابت می پردازند که این امر باعث افزایش کیفیت رشته ها می شود.

مراحل برشته کردن رشته آش

مراحل برشته کردن رشته آشرشته آشی همانطور که می دانید از آرد و نمک تهیه می شود و به صورت صنعتی در کارخانه ها تولید می شوند.البته نا گفته نماند که در بعضی از مناطق کشور رشته آش را به صورت سنتی و توسط خود افراد تهیه و تولید می شود.

بدین صورت که آرد و نمک را تهیه کرده و بعد از مخلوط کردن با یک دیگر  و اضافه نمودن به آب،خمیری غلیظ ایجاد می شود،سپس خمیر را به صورت رشته مانند برش می زنند و در مکانی می گذارند تا با هوای محیط خشک شود.

حال شاید این سوال برای شما پیش آمده باشد که منظور از برشته کردن رشته آش چیست؟زیرا رشته آش حالتی خشک مانند و شکننده دارد و نمی توان به اصطلاح آن را برشته کرد.منظور از برشته کردن این است که قبل از انجام دادن همه ی مراحل تولید رشته ابتدا آرد را تفت داده و برشته می کنند سپس با آب و نمک مخلوط کرده و رشته آش برشته تولید می شود که رنگی تیره تر(مایل به قهوه ای) نسبت به رشته عادی دارد.

به یاد داشته باشید که رشته های تیره رنگ دارای خواص بهتری هستند و رشته آشی سبوس دار ،سبوس بیشتری دارند.

روش های افزایش فروش رشته آشی

روش های افزایش فروش رشته آشی

فروش رشته آشی کار چندان سختی نیست زیرا همیشه آش رشته خصوصا در فصل زمستان طرفداران بسیاری دارد اما عاملی که باعث افزایش فروش رشته آش می شود کیفیت و طعم رشته است که بسیار مهم است.

از جمله عوامل دیگر زود پز بودن رشته و دارا بودن نمک کافی در رشته می باشد و همچنین عامل مهم دیگر قیمت بسته های رشته آش می باشد که می تواند مشتریان را به خود جلب کند.

یکی دیگر از روش های افزایش فروش رشته،فروش به قیمت عمده می باشد زیرا کسانی که تصمیم به پختن آش رشته می گیرند همواره برای تعداد بالایی این آش را می پزند و به بسته های زیادی از رشته نیاز دارند لذا فروش به قیمت عمده باعث جذب مشتری خواهد شد.