لنت ترمز شرکتی 206 در یک مزایده به قیمت 15 میلیون به فروش رفت!

لنت های ترمز جدید تنها پس از یک دوره کارکرد معین به قدرت کامل ترمز خود می رسند. در طی این مرحله، سطح پد با سطوح دیسک یا درام همسطح می شود.

تنها پس از این مرحله یک اتصال بهینه بین جفت‌های اصطکاک لنت ترمز یا دیسک و لنت ترمز یا درام ترمز و در نتیجه حداکثر کاهش سرعت هنگام ترمز حاصل می شود.

لنت ترمز شرکتی 206 دیسکی ساختاری ساندویچی دارد و از اجزای زیر تشکیل شده است:

صفحه پشتی:

صفحه پشتی پایه لنت ترمز را تشکیل می دهد. وظیفه هدایت لنت ترمز در کالیپر ترمز و انتقال دما به اجزای مجاور را بر عهده دارد.

اندازه گیری بالشتک:

اکثر لنت های ترمز دارای مکانیزم میرایی در پشت هستند. اینها فنر، فویل، ورق فلزی یا رنگ هستند. اینها وظیفه کاهش صدا در هنگام ترمزگیری را دارند.

صفحه پشتی حامل پد و مواد اصطکاک:

لایه میانی لنت ترمز، همچنین به عنوان لایه زیرین شناخته می شود، و مواد اصطکاک واقعی روی صفحه پشتی اعمال می شود.

همچنین یک لایه چسب به ضخامت چند میکرون بین صفحه پشتی و لایه میانی لنت ترمز وجود دارد. این یک اتصال ایمن بین صفحه حامل و لایه میانی مواد اصطکاک را تضمین می کند.

لنت ترمز را بپوشید حداکثر زمانی که ست اول فرسوده شد، باید به موضوع لنت ترمز بپردازید. برای اینکه بتوانید به موقع لنت های ترمز فرسوده را تشخیص دهید، بهتر است قبل از هر سواری نگاهی سریع به لنت های خود بیندازید.

هنگامی که لنت ها تا بهار فرسوده شدند، زمان آن رسیده است که لنت های جدید تهیه کنید.

تمام داده های ارائه شده در اینجا تئوری هستند. شما باید خودتان بفهمید که کدام لنت بیشتر برای ترمز و سبک رانندگی شما مناسب است.

همچنین باید به این نکته اشاره کنم که در صورت استفاده از لاستیک های تولید کنندگان دیگر، به طور کلی تمام ادعاهای گارانتی را از دست می دهید.