ورق کارتن پلاست شیراز با ضخامت میلیمتری رونمایی شد

انواع مختلفی از مقوا در بازار وجود دارد که به دلیل روش‌های گوناگونی است که می‌توانیم از آن در زندگی روزمره استفاده کنیم که ورق کارتن پلاست شیراز با ضخامت‌ها، شکل‌ها و فرم‌های مختلف می‌تواند یک ماده فوق‌العاده قوی و در عین حال سبک باشد و حتی دارای خواص ترمودینامیکی جامد باشد.

این مقاله به رایج‌ترین انواع مقوای مورد استفاده در صنعت بسته‌بندی می‌پردازد و توضیح می‌دهد که چرا به آن‌ها اعتماد دارند و اکنون بیایید با بررسی اینکه مقوا دقیقاً از چه چیزی ساخته شده است شروع کنیم.

انواع کاغذ
قبل از بررسی انواع مختلف مقوا، ضروری است که بدانید از چه نوع کاغذ یا خمیر کاغذ برای ساخت مقوا استفاده می شود و این نوع کاغذها خواص متفاوتی برای مقوا ایجاد می کنند و نحوه استفاده از مقوا را دیکته می کنند.

حتی با کاربردهای مختلف آن، فقط دو نوع کاغذ برای ساخت مقوا استفاده می شود: کرافت و تست آستر و کاغذ کرافت به طور کلی با درختان نرم بکر مانند کاج، صنوبر و صنوبر ساخته می شود.

ویرجین به این معنی است که الیاف موجود در خمیر کاغذ تازه هستند و از چیز دیگری بازیافت نشده اند.

طبیعت بکر این الیاف چوب و همچنین فرآیند تولیدی که نیاز دارد، کاغذ کرافت را بسیار قوی کرده و ساده ترین نوع مقوا را برای چاپ روی آن تبدیل می کند.

ورق کارتن پلاست شیراز

این دلایل باعث می شود کاغذ کرافت رایج ترین نوع کاغذ مورد استفاده بر روی سطوح مقوایی باشد که چاپ خواهند شد و قطعاتی که نیاز به یکپارچگی ساختاری دارند و مقوای کرافت که در جعبه های محصولات و پاکت های مقوایی استفاده می شود

نام مقاله “تست” آن را درست نمی کند و این به سادگی به این معنی است که کاغذ بازیافت شده است.

با این حال، از آنجایی که الیاف چوب در تبدیل آن از یک محصول کاغذی دیگر به خمیر و سپس دوباره به مقوا آسیب دیده است، چاپ روی آن آنقدر محکم و آسان نیست و این باعث می شود هزینه کمتری داشته باشد، اما عمدتاً روی سطوحی که دیده نمی شوند استفاده می شود.