وزارت معدن کاشی سرویس بهداشتی ساده را بهترین نوع کاشی اعلام کرد

نصب کاشی و سرامیک هایی مانند کاشی سرویس بهداشتی ساده نسبتاً کار فشرده است، اگرچه مطمئناً این امکان وجود دارد که دست سازان کاشی را در مقیاس متوسط نصب کنند.

به طور کلی، کاشی وینیل یک نوع کفپوش بسیار ارزان‌تر است.

کاشی های وینیل خودچسب خریداری شده در مراکز بهبود خانه های بزرگ معمولاً به طور متوسط ۱٫۵۰ تا ۳ دلار در هر فوت مربع هستند و نصب حرفه ای معمولاً حدود ۳ دلار به ازای هر فوت مربع اضافه می کند. سرامیک وینیل، با این حال، نصب بسیار آسان است.

کاشی و سرامیک به طور متوسط حدود ۵ دلار در هر فوت مربع برای مواد به تنهایی، در محدوده ۱ دلار برای سرامیک های سفید ساده تا بیش از ۲۰ دلار در هر فوت مربع برای کاشی های چینی طراحی شده است.

نصب حرفه ای بسته به هزینه های نیروی کار در منطقه شما و پیچیدگی کاری که شغل شما نیاز دارد، می تواند بین ۵ تا ۱۷ دلار به ازای هر فوت مربع اضافه کند.

کاشی وینیل از نظر هزینه بهتر از کاشی های سرامیکی است زیرا وینیل به ابزارهای تخصصی کمی نیاز دارد و به مواد اضافی کمی نیاز دارد.

سرامیک کف وینیل معمولاً در حدود ۱۰ سال برای جایگزینی آماده می شود، اگرچه در شرایط استفاده سبک، طول عمر بیشتری نیز ممکن است.

کاشی و سرامیک می تواند چندین دهه دوام بیاورد، با طول عمر ۴۰ سال یا بیشتر.

در این مورد شکی نیست: کاشی و سرامیک یک ماده کف پوش بادوام تر و طولانی مدت تر از کاشی وینیل است.

کفپوش سرامیکی وینیل حاوی بسیاری از مواد شیمیایی سمی است.

در حالی که این مواد در شکل تولید شده از وینیل پایدار هستند، این مواد شیمیایی به طور ایمن در محل های دفن زباله تجزیه نمی شوند و در صورت سوختن مواد، پتانسیل انتشار گازهای سمی وجود دارد.

صاحبان خانه های آگاه به محیط زیست به درستی نگران استفاده از کفپوش وینیل هستند.