پارچه داکرون کاپشنی که هرگز رطوبت را به خود حذب نمی کند

جیر یک پارچه خشک در نظر گرفته می شود زیرا حتی در صورت خیس بودن در لمس احساس خشکی می کند.  پارچه جیر علاوه بر این، جذب بالایی دارد و می تواند رطوبت زیادی را در خود نگه دارد.

پارچه جیر، با این حال، با ۱۰۰٪ جیر یکسان نیست. در عوض، پارچه جیر یک جیر مصنوعی شبیه به میکروفلیس است. این ماده جیر مانند فوق العاده جاذب، شستشوی آسان و بادوام است.

یکی دیگر از دلایل محبوبیت عمومی پارچه جیر به دلیل نرمی و مقاومت آن در برابر پر شدن است. با این حال، معمولاً توصیه می شود هنگام استفاده از پارچه جیر یا اگر مرطوب کننده سنگین دارید، از یک لایه جاذب اضافی در طول شب استفاده کنید.

گاهی اوقات از پارچه جیر و پارچه داکرون در پوشک های پارچه ای برای کودکان نوپا استفاده می شود که تمیز کردن مدفوع بچه های بزرگتر را آسان تر می کند.

با این حال، این بهترین انتخاب برای مدفوع نوزادان، به ویژه برای نوزادانی که فقط با شیر مادر تغذیه می شوند، نیست.

پارچه جیر

چند عامل بر قیمت پارچه جیر تأثیر می گذارد، اما به طور کلی، پارچه جیر در محدوده ۳۰ تا ۴۰ دلار است. کیفیت پارچه شمعی، وزن و منبع عواملی هستند که هنگام قیمت گذاری بر روی این محصول مورد توجه قرار می گیرند.

مانند بسیاری از پارچه ها، خرید پارچه به صورت عمده قیمت پارچه جیر را کاهش می دهد. هنگامی که به صورت عمده خریداری می شود، می توان جیر را در حدود ۲۱ تا ۳۰ دلار در هر یارد پیدا کرد.

علاوه بر این، پارچه‌های جیر مصنوعی، مانند میکرو جیر، به طور قابل توجهی ارزان‌تر از مواد طبیعی هستند که قیمت آن بین ۸ تا ۱۲ دلار در هر یارد است.

پوست گوسفند، به ویژه جیر پوست بره، گران‌ترین پارچه‌های جیر است و پوست گاو و خوک قیمت‌های مشابهی دارند. انواع کمتر رایج جیر که به پارچه کاپشن معرف است مانند پوست گوزن، پوست گوزن و گوزن به طور متوسط نزدیک به ۵۰ دلار در هر یارد است.

جیر که از اروپا، در درجه اول ایتالیا می آید، لوکس تر است و تقریباً ۴۰ تا ۵۰ دلار در هر یارد است.

  • منابع:
    1. Suede Fabric: Properties, Pricing & Sustainability (2022)
  • تبلیغات: 
    1. سرامیک جدید در تالار عروسی باعث سر خوردن عروس شد+عکس
    2. بزرگ ترین مسابقه ی پرتاب ظروف چینی در ایران
    3. ریختن چسب روی پیراهن بازیگر معروف سینما
    4. پیش بینی بورس در ۱۰ روز آینده