پوشیدن دمپایی طبی اصل از فشار سی برابری به پا جلوگیری کنید

دمپایی طبی یکی از محبوب ترین انواع کفش برای پرسنل پزشکی می باشد. آنها می توانند با بینی باز باشند و شبیه دمپایی های طبی باشند، اما با یک بند روی پا ثابت می شوند و به شما امکان می دهند اندازه و تراکم فیکس شدن روی پا را تنظیم کنید.

دمپایی طبی اصل اغلب از چرم طبیعی ساخته می شوند و زیره ارتوپدی پهن و نرم آن از پلی اورتان ساخته شده است. آنها بسیار سبک هستند و از موادی ساخته شده اند که به راحتی تمیز و ضدعفونی می شوند.

پاپوش های مردانه و زنانه برای پزشکان اغلب از نظر اندازه و وجود عناصر تزئینی کوچک در مدل های زنانه متفاوت است.

نوع دیگری از گرفتگی های طبی با بینی بسته و پاشنه باز، می توانند با یک بند مخصوص روی پاشنه یا روی پا ثابت شوند. معمولا سطح گرفتگی دارای سوراخ یا سوراخ هایی برای نفوذ بهتر هوا است.

اغلب، پاپوش‌های مخصوص پزشکان دارای یک پاشنه کوچک مخفی یا بالا رفتن از زیر پاشنه هستند تا بالشتک بهتر و شکل آناتومیکی صحیح کف پا داشته باشند.

پاپوش هایی با پنجه بسته و پاشنه باز ساخته شده از پلی اورتان اغلب برای پزشکان کروک نامیده می شوند. این یک نوع کفش پزشکی نسبتاً کاربردی و مقاوم در برابر سایش است که می‌توان آن را استریل کرد و تحت درمان شیمیایی قرار داد.

کروک های زنانه و مردانه برای پزشکان معمولا در تنوع رنگی بسیار متنوعی ارائه می شوند، اما از نظر شکل و طرح تفاوتی ندارند، همچنین دارای کفی هستند که شکل آناتومیکی پا را تکرار می کند.

کفش حرفه ای برای پزشکان را از کجا بخریم؟

مانند لباس های سرپوشیده، دمپایی های طبی خوب، پاپوش یا کروک بهتر است در فروشگاه های حرفه ای خریداری شوند.

در فروشگاه tapochek.by مدل های بسیار متنوعی از کفش های تخصصی آناتومیک و ارتوپدی برای کادر پزشکی را در وسیع ترین رنج قیمت پیدا خواهید کرد.

کلیه کفش های ارائه شده در سایت دارای الزامات بهداشتی و بهداشتی وزارت بهداشت می باشد.

طیف وسیعی از کفش های طبی را می توان در وب سایت ما مشاهده کرد و همچنین در فروشگاه های مارک ما در مینسک امتحان کرد.