گره های محکم فرش چله ابریشم 6 متری که باعث ساییدگی کف پای جناب وزیر شد

فرش بنی متر به دلیل رنگ قرمزش به خوبی شناخته شده است. در سطح تعاونی‌مان، طرحی که این فرش را متمایز می‌کند، حفظ کرده‌ایم، در حالی که از نظر رنگ‌ها و متریال به کار رفته نوآوری کرده‌ایم.

فرش چله ابریشم 6 مترینیز با بکارگیری باکیفیت ترین نخ های ابریشم و همچنین طرح های اصیل و یا طرح های نو که بی نظیر هستند در دنیا شناخته شده می باشد.

یکی از ویژگی های تعاونی ما تولید فرش گیاهی است. علاوه بر پشم طبیعی، ما از گیاهان خاصی برای رنگ‌آمیزی فرش استفاده می‌کنیم، مانند زارور، فوآ، اکالیپتوس، برگ زیتون، رنگرز و خشخاش.

وی گفت: رنگ‌آمیزی مبتنی بر این محصولات طبیعی به دلیل فواید سلامتی بسیار مورد قدردانی قرار گرفته است، زیرا این فرش علاوه بر بوی معطر، دوست سلامتی، بدون مواد شیمیایی و مبارزه با آلرژی است.

به نوبه خود، رئیس تعاونی تولید فرش ابدا در لایون تأیید کرد که نمی‌توانیم درباره چادر صحراویی (الخیمه) بدون ذکر فرش صحبت کنیم، آنها ارتباط نزدیکی با هم دارند.

این محصول که به شدت در جنوب کشور وجود دارد، با حفظ ذخایر اصلی خود، دستخوش تحول بزرگی شده است.

وی گفت: ویژگی این فرش بر پایه رنگ های طبیعی، استفاده از دو نوع پشم یعنی پشم گوسفند و پشم یا موی شتر است که فواید بی شماری برای سلامتی دارد.

ما همچنین کیسه های پلاستیکی را برای تولید نقاشی بازیافت می کنیم. هدف ما این است که ضمن احترام به محیط زیست، این میراث اجدادی را برجسته کنیم.

این نسخه به ابتکار وزارت گردشگری، صنایع دستی، حمل و نقل هوایی و اقتصاد اجتماعی، از طریق Maison de l’Artisan، با هدف ایجاد یک تصویر تجاری از صنایع دستی مراکشی، از این رویداد یک فضای ملاقات ضروری برای صنعتگرانی است که می خواهند خلاقیت های خود را به نمایش بگذارند، در مورد روندهای جدید بیاموزند و بازاریابی صنایع دستی مراکش را در اینجا و جاهای دیگر ترویج دهند.