با سس تک نفره نامی نو به عملکرد ریه ها کمک کنید

همه می دانند که سس مایونز یک محصول بسیار چرب است. چربی های زرده تخم مرغ و روغن های گیاهی منبع عالی انرژی هستند.

سس تک نفره نامی نو برای ساخت سلول، سلامت پوست و خاصیت ارتجاعی ضروری هستند. به طور کلی، سس مایونز نوعی بمب کالری است، بنابراین با رژیم غذایی نامناسب، کمبود کالری، سس مایونز می تواند قدرت را حفظ کند.

روغن‌های گیاهی سرشار از اسیدهای چرب غیراشباع هستند که برای پیشگیری از بیماری‌های قلبی و عروقی بسیار مفید است.

سس مایونز حاوی غلظت بالایی از ویتامین های E و F است. آنها بدن را تقویت می کنند، متابولیسم را تسریع می کنند.

سرکه یا آب لیمو در سس مایونز یک ماده اسیدی است. با کاهش اسیدیته معده، به فرآیند هضم کمک می کند و در شکل خالص خود حتی مینای دندان ها را سفید می کند.

مضرات سس مایونز:

حتی باکیفیت ترین یا سس مایونز خانگی هنوز هم غذای سنگینی برای روده است. بنابراین، می توانید آن را کمی مصرف کنید، و بهتر است به عنوان بخشی از غذاهای دیگر مصرف کنید.

عیب اصلی سس مایونز، کالری بالای محصول است: 600 – 700 کیلو کالری در هر 100 گرم محصول.

افراد مبتلا به بیماری های معده، روده، کبد، به خصوص در مرحله حاد، بهتر است سس مایونز را از رژیم غذایی خود حذف کنند. همچنین برای افراد مسن و افرادی که وزن بدن را کاهش می دهند توصیه نمی شود.

سس مایونز خانگی اشکالی ندارد. حتی برعکس. تنها چیزی که در اینجا باید مراقب آن بود، زرده تخم مرغ خام است.

جوجه ها ناقل سالمونلا هستند. بنابراین، ترجیحاً زرده تخم بلدرچین را انتخاب کنید بلدرچین ها سالمونلوز را تحمل نمی کنند.

در مورد سس مایونز فروشگاهی، مخلوط های مختلفی در آنجا استفاده می شود پودر تخم مرغ، پودر شیر، افزودنی ها امولسیفایرها، رنگ ها، مواد نگهدارنده که قوام مورد نظر و غیره را می دهد.

تقویت کننده های طعم نیز اضافه می شود که پس از آن افراد زیادی تمایل دارند از این محصول بیشتر و بیشتر استفاده کنند. هیچ ماده مفیدی در آنجا وجود ندارد.

اینا مازکو، متخصص گوارش، درمانگر، سفیر خدمات ProDoctors می گوید. اما برخی از آن در زیبایی شناسی استفاده می کنند. سس مایونز طبیعی خانگی برای این کار مناسب است.

روغن‌ها و ویتامین‌های فراوان، پوست و مو را به خوبی تغذیه می‌کند و آن‌ها را صاف‌تر می‌کند. این به ویژه برای موهای شکننده، خشکی، پوست ترک خورده مفید است.

آب لیمو، عسل یا سبزیجات رنده شده به سس مایونز طبیعی با کیفیت بالا اضافه می شود. این به خلاص شدن از شر کک و مک و لکه های پیری کمک می کند.