با عجیب ترین اشکال چراغ دکوراتیو در نمایشگاه برق تهران آشنا شوید

کدام لامپ را انتخاب کنیم؟ بازار مدرن طیف گسترده ای از لامپ ها را در انواع و سبک های مختلف ارائه می دهد. از چراغ‌های آویز کلاسیک گرفته تا چراغ‌های سقفی با تکنولوژی بالا یا مدرن.

اخیراً چراغ دکوراتیو که دانش فنی و مهندسی مختلف را ترکیب می کنند بسیار محبوب شده اند. به عنوان مثال، لوسترهایی با کنترل از راه دور، با منابع نور LED داخلی یا ساخته شده از مواد سازگار با محیط زیست.

چگونه یک لامپ با چنین تنوعی بخریم؟ اول از همه، هنگام انتخاب یک لامپ، باید بر ویژگی های داخلی اتاقی که لامپ را برای آن انتخاب می کنید و ترجیحات شخصی تمرکز کنید.

ارزش توجه به ابعاد اتاق را دارد، لوستر نباید فضای داخلی را بیش از حد بارگذاری کند، اما در عین حال نباید در فضای خیلی بزرگ گم شود.

همچنین در اتاق هایی با سقف کم، بهتر است از چراغ های آویز حجیم استفاده نکنید. برای اتاق های کوچک و دنج، مناسب است که یک چراغ سقفی انتخاب کنید.

برای یافتن سایز ایده آل لوستر، مجموع عرض و طول اتاق را بر حسب متر در 10 ضرب کنید. با این کار قطر لوستر بر حسب سانتی متر به شما می رسد.

نکته مهم دیگر محلول رنگی اتاق است. بهتر است لامپ رنگی را انتخاب کند که در فضای داخلی دوم باشد، اما این یک الزام اجباری نیست.

مطلوب است که لوستر در اتاق با کاغذ دیواری و پرده ترکیب شود. اگر انجام این کار دشوار است، بهتر است به یک لوستر شیشه ای یا کریستالی خنثی ترجیح دهید.

بسیار مهم است که لامپ کاملاً با فضای داخلی و سبک مطابقت داشته باشد تا آن را تکمیل کند. بنابراین، ارزش توجه به رنگ لامپ، ماده ای که از آن ساخته شده است و همچنین طراحی آن است.

در اتاق هایی با سقف های معلق کششی، سقف و مدل های توکار یک راه حل تزئینی عالی خواهد بود که با ابعاد کوچک می تواند به یک دکوراسیون واقعی تبدیل شود. به عنوان مثال، قطعات با کریستال یا طراحی اصلی مدرن.