به دلیل دادن دستکش ایمنی سایز کوچک به کارگران تمامی آجرها از دستشان افتاد و شکست

دستکش ایمنی مناسب برای کارهای لوله کشی، تکمیل و نصب در هنگام دکوراسیون داخلی. الزامات عملکردی اساسی به هیچ وجه با مواردی که برای ساخت و ساز اعمال می شود متفاوت نیست.

دستکش ایمنی سایز کوچک از پنبه با روکش داخلی PVC ساخته شده اند مناسب برای تعمیر یک طرح خشک می باشد.

برای تماس مداوم با آب یا مخلوط های مختلف پلان مایع بهتر است دستکش های لاتکس، نایلون یا نیتریل را انتخاب کنید.

برای کار باغبانی، ارزش داشتن چندین نوع دستکش، استفاده از آنها در موقعیت های مختلف را دارد. برای اکثریت قریب به اتفاق کار در باغ، باید از همان دستکش های فوق استفاده کنید.

هنگام آبیاری گیاهان و استفاده از مواد شیمیایی غیر تهاجمی، می‌توانید از دستکش‌های یکبار مصرف نیتریل یا لاتکس یا نمونه‌های قابل استفاده مجدد آن‌ها استفاده کنید.

هنگام وجین یا دسته بندی محصول برداشت شده، مهم است که انگشتان دست حساس باقی بمانند، بنابراین بهتر است از دستکش های نخ پارچه ای بدون درج PVC استفاده کنید.

برای کار بر روی خاک اره بوته های خاردار می توانید از دستکش هایی با درجه حفاظت بالا استفاده کنید.

برای جوشکاری و کار با سطوح داغ طراحی خاص چنین دستکش‌هایی باعث می‌شود که کل دسته از چنین PPE را ساق‌دار نامیده شود.

چنین دستکش های محافظی از نظر طراحی متفاوت هستند آنها علاوه بر این به لطف سرآستین های بلند و گسترده، از ساعد تا آرنج محافظت می کنند.

شلوارهای ساق ساخته شده از یک ماده خاص چرم تقسیم شده وجود دارد که با مقاومت عالی در برابر احتراق و هدایت حرارتی کم متمایز می شود. گزینه هایی نیز وجود دارد که از چرم طبیعی با فرآوری ویژه ساخته شده اند.

برای کار با غذا طبیعتاً چنین دستکش هایی باید الزامات و استانداردهای خاصی را رعایت کنند. ماده ای که از نظر ترکیب فاکتورها بهینه است نیتریل است، زیرا در برابر آسیب های مکانیکی بسیار مقاوم است، برای کار با چربی ها و روغن ها مناسب است.

ماده نیتریل حتی از آلودگی های شدید به راحتی تمیز می شود و برخلاف لاتکس های رایج، کاملا ضد حساسیت همچنین، اغلب برای کار با مواد غذایی از وینیل استفاده می شود که مقرون به صرفه و قابل اعتماد است.