جوراب کالج ترک متناسب با نبض را تهیه نمودند

پاهای سالم دارای رگه هایی با دیواره های الاستیک بسیار صاف هستند و بدین روی جوراب کالج ترک به گونه ای طراحی شده اند که با تغییرات فشار داخل ورید سازگار شوند و خون بدون اکسیژن از طریق یک سری وریدها و دریچه های وریدی پمپ می شود و با فعال شدن (انقباض) عضلات پا، دریچه‌های وریدها باز می‌شوند تا خون به سمت قلب برگردد.
هر دریچه دارای دو فلپ مخالف است که مانند دروازه‌هایی عمل می‌کنند که در یک جهت باز می‌شوند و مانع از حرکت خون به پایین پا می‌شوند و فعالیت مداوم ماهیچه ها در بدن وریدها را منقبض می کند و خون را از دریچه ای به دریچه دیگر مجبور می کند.

وقتی ماهیچه های پا سفت می شوند، دریچه ها باز می شوند تا خون از آن عبور کند و هنگامی که ماهیچه ها شل می شوند، دریچه ها بسته می شوند تا هرگونه جریان برگشتی متوقف شود.
جوراب کالج ترک
قبل از انتخاب جوراب بافی فشرده ATN خود باید یک ارزیابی برای اندازه گیری انجام دهید و اندازه گیری ساق پا باید در اوایل صبح زمانی که اندام کمترین تورم را دارد یا پس از یک دوره بلند شدن پا انجام شود و هر پا به طور مستقل اندازه گیری می شود

جوراب های خیس می توانند به خوابیدن، تنفس بهتر و تب متوسط کمک کنند
کارشناسان در مرکز سلامت طبیعی Bastyr اغلب درمان جوراب مرطوب را برای بیماران خود تجویز می کنند و آنها را می بینند که از مزایای مختلف یک شبه استفاده می کنند.

پزشکان دریافتند که افزایش گردش خون اثر آرام بخشی بر بیماران دارد و به فرد اجازه می دهد سریع به خواب رفته و خواب عمیقی را تجربه کند و همچنین فعالیت سیستم لنفاوی را افزایش می دهد.

بسیاری از بیمارستان‌ها و کلینیک‌های طبیعی در اینجا، اینجا، اینجا، اینجا و اینجا از این روش استفاده می‌کنند و من می‌توانم موارد بیشتری را فهرست کنم.

دکتر مری بوو در کتاب خود با عنوان دایره المعارف شفای طبیعی برای کودکان و نوزادان توضیح می دهد که این روش به طور سنتی به عنوان جایگزینی برای داروهای کاهش دهنده تب استفاده می شود و با کمک سریع سیستم ایمنی، برای رفع گرفتگی بینی، سرماخوردگی و آنفولانزا، گوش درد، گلودرد و عفونت های سینوسی موثر است.