درب ضد سرقت آنا دارای دوربین مدار بسته می باشند

در فروشگاه های بزرگ امکان سرقت نامحسوس در هنگام پرت شدن حواس مشتری توسط صاحب مغازه و همچنین سرقت در نیمه های شب و در زمان تعطیلی فروشگاه وجود دارد لذا دزدگیرها و سیستم های درب ضد سرقت آنا مناسب با کارایی لازم مورد نیاز هستند و به نظر می رسد که امکان هک آن با درصد پایین الزامی است.

نوع دیگری از سیستم ضد سرقت مربوط به خودرو است و به خصوص اگر ماشین شما گران باشد و اگر به سرقت برود ضرر مالی قابل توجهی متحمل خواهید شد.

بسیار مهم است که اتومبیل خود را به دزدگیر مناسب مجهز کنید تا بعداً متحمل عواقب شدید مالی ناشی از عدم نصب آن نشوید و سیستم ضد سرقت ایموبلایزر یک نمونه است.

یکی از مزایای این سیستم ضد سرقت این است که اگر خودروی خود را به آن مجهز کنید، سارق نمی تواند به راحتی وسیله نقلیه را روشن و حرکت دهد.

درب ضد سرقت آنا

همچنین باید از سیستم ضد سرقت برای محافظت از خانه و وسایل گران قیمت و با ارزشی که در آنجا نگهداری می کنیم استفاده کنیم و برای مثال می توانیم دوربین مداربسته را در بیرون نصب کنیم یا از درب های ضد سرقت استفاده کنیم.

در پایان ذکر این نکته ضروری است که همانطور که هر جنس انواع مختلفی در بازار دارد و همه آنها کیفیت یکسانی ندارند، سیستم های ضد سرقت نیز کیفیت های متفاوتی دارند و نمونه های بی کیفیت و تقلبی ممکن است در بازار به فروش برسند  و بازار به جای نمونه اصلی، پس لازم است , این است که قبل از خرید در مورد آنها تحقیق کنید و بتوانید تفاوت بین اصل و تقلبی را تشخیص دهید.

قطع برق اگر زنگ هشدار شما بدون باتری داخلی یا باتری پشتیبان از برق اصلی تغذیه می شود، قطع برق زمان ایده آلی برای سرقت خانه شما است.

پس یا دزدها با قطع برق دزدگیر خانه را از کار می اندازند یا دزدی خود را موکول می کنند تا برق شهر قطع شود , به همین دلیل است که به باتری های پشتیبان یا UPS، پشتیبان تلفن همراه یا تلفن ثابت نیاز است.

از کد هشدار استفاده کنید برخی از سارقان هستند که کمی حرفه ای تر هستند و به دنبال کدهای هشدار برای خاموش کردن دزدگیر هستند.