رب گوجه فرنگی تسلط می تواند موجب آشپزی حرفه ای شود

رب گوجه فرنگی با فشار دادن تفاله گوجه فرنگی رسیده بدون افزودن چیز دیگری درست می شود و پس از خشک شدن در آفتاب، آنها را با هم ترکیب می کنند تا خمیر غلیظی به نام رب گوجه فرنگی تسلط به وجود بیاید.

روش خشک کردن در آفتاب به این رب گوجه فرنگی طعم گوجه‌فرنگی قوی‌تر، ملایم‌تر و غلیظ‌تری می‌دهد و طعم آن خاکی، دودی و شیرین است و تقریباً شبیه مربا است.

این رب گوجه فرنگی باکیفیت می تواند به سختی پیدا شود، نسبتاً گران است و اغلب در لوله فروخته می شود و علاوه بر این، هنگام پردازش گوجه فرنگی به رب گوجه فرنگی تجاری، پوست و دانه ها اغلب جدا می شوند.

با این حال، به جای اینکه به سادگی اجازه دهید آنها در آفتاب خشک شوند، آنها را می پزند تا خمیر غلیظی به دست آید و رب گوجه فرنگی در برندهای مختلف موجود است که هر کدام طعم و بافت خاص خود را دارند.

رب گوجه فرنگی تسلط

طرز تهیه رب گوجه فرنگی در خانه با مواد معمولی به طرز شگفت آوری ساده است و انجام این کار راهی عالی برای استفاده از تعداد زیادی گوجه فرنگی است و شما فقط به گوجه فرنگی نیاز دارید، طعنه غالب، که به معنای واقعی کلمه به “سس گوجه فرنگی تغلیظ شده” ترجمه می شود، چیزی است که ما در ترکی رب گوجه فرنگی می نامیم.

پس از پوره شدن، گوجه‌فرنگی‌ها را برای مدت طولانی بجوشانید تا مایع به نصف حجم اولیه کاهش یابد و پوست و دانه گوجه فرنگی را می توان با یک تکنیک ساده استخراج کرد.

بعد از آن، سس را یا در آفتاب می‌گذاریم تا خشک شود یا در فر قرار می‌دهیم تا بپزد تا به غلظت مناسب برسد.

بنابراین، می توانید رب گوجه فرنگی را با هر گونه گوجه فرنگی تهیه کنید، اما اطلاعات ارائه شده در بالا را در نظر داشته باشید.

وقتی رب گوجه‌فرنگی درست می‌کنیم، هدف نمکی که استفاده می‌کنیم، بیشتر به خاطر توانایی آن در حفظ رب است تا طعم آن و بنابراین، نوع نمکی که استفاده می کنید بسیار مهم است.

هر دو نمک کوشر و نمک دریا انتخاب های عالی هستند و با این حال، باید بررسی کنید تا مطمئن شوید که آنها بدون تقلب هستند و حاوی هیچ گونه افزودنی نیستند.