لباس گرم بچه گانه ای که به صورت مادام العمر بیمه میشوند!

لباس گرم بچه گانه برای مدل‌های کسب‌ و کار دایره‌ای مانند اجاره و فروش مجدد، که به والدین امکان می‌دهد به لباس‌های پایدارتر و اغلب گران‌تر دسترسی داشته باشند، طراحی شده‌اند، حتی اگر بچه‌ها در عرض چند ماه از آن‌ها بیرون بیایند.

مدل های هیبریدی می توانند دایره ای بودن را به حداکثر برسانند.

Borobabi، یک خرده فروش دایره ای آمریکایی که دارای گواهینامه B-Corp است، محصولات جدید را در کنار اجاره، فروش مجدد و بازگشت مادام العمر به فروش می رساند.

کارولین باتلر، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل شرکت، می گوید: «ما مشتریان را تشویق می کنیم که لباس را به ما بازگردانند تا بتوانیم مسئولانه آن را بازیافت کنیم ما این مسئولیت را به عهده خود می گیریم.

لباس

این برند که اولین شرکت آمریکایی است که لباس‌ها را در مقیاس تجاری کمپوست می‌کند، می‌گوید که منابع لازم برای بازیافت 100 درصد لباس‌هایی را دارد که مصرف‌کنندگان پس می‌دهند.

بازار پوشاک کودکان پایدار Le Petit Planet در این ماه توسط یکی از بنیانگذاران Claire Armstrong، که قبلا در Harrods، Ralph Lauren و Burberry بود، راه اندازی شد.

پاتریشیا سانچو، سابق در Inditex و Temperley لندن.

هم لباس های جدید و هم گزینه فروش مجدد با فناوری بلاک چین را ارائه می دهد.

مشتریان هنگام خرید یک کالای جدید، یک NFT دریافت می کنند، که پس از فروش مجدد به مالک بعدی منتقل می شود.

الگوریتم این پلتفرم قیمت فروش مجدد را پیشنهاد می‌کند و یک قدم را برای والدین پرمشغله کوتاه می‌کند.

خدمات اشتراک به عنوان یک راه حل مناسب برای والدین برای کاهش بوروکراسی اجاره در نظر گرفته می شود.

شارلوت مورلی، بنیانگذار پلتفرم اشتراک اجاره The Little Loop، که اخیراً در برنامه تلویزیونی سرمایه‌گذاری بی‌بی‌سی Dragons Den به نمایش درآمد، می‌گوید: «هرچه والدین بیشتری آن را بپذیرند، تأثیر بیشتری می‌توانیم داشته باشیم».

اشتراک اجاره در Bundlee، یک تجارت اجاره بریتانیایی که توسط ایو ککه تأسیس شده است، از 24 پوند در ماه شروع می شود.

به والدین امکان دسترسی به 15 لباس از برندهای پایدار را می دهد که در بسته بندی های قابل استفاده مجدد با برچسب های برگشتی و دستورالعمل های مراقبتی به خانه هایشان تحویل داده می شود.

این شرکت در مجموع 16795 مورد را در سال 2021 اجاره کرد.