پسته عباسعلی دامغان باعث دعوای عباسعلی با زنش شد!!

مولیبدن موجود در پسته به حذف اسید اوریک از بدن کمک می کند و از نقرس جلوگیری می کند. در متابولیسم چربی ها و کربوهیدرات ها شرکت می کند.

پسته به عملکرد طبیعی عملکرد جنسی مردان کمک می کند. بدن را از مواد سمی پاک می کند. با آلرژی مبارزه می کند.

انواع پسته های خوب مثل پسته عباسعلی دامغان دردهای مزمن و حاد مختلف را تسکین می دهد، احتمال ابتلا به سرطان روده بزرگ و معده را کاهش می دهد و از پوسیدگی دندان جلوگیری می کند.

سدیم برای عملکرد طبیعی کلیه ها ضروری است، تعدادی از آنزیم ها را فعال می کند.

سلنیوم از غده تیروئید حمایت می کند، خطر و میزان بیماری قلبی را کاهش می دهد. سلامت باروری مردان و زنان. برای عملکرد طبیعی کبد ضروری است.

به حفظ سلامت چشم، مو و پوست کمک می کند و در برابر ویروس ها محافظت می کند. پیشگیری از سرطان سلنیوم یک عنصر کمیاب طول عمر است.

گوگرد به مو، ناخن و پوست استحکام، شکل و حالت ارتجاعی می دهد. در تشکیل بافت های استخوان و غضروف شرکت می کند، عملکرد مفاصل و رباط ها را بهبود می بخشد.

بافت عضلانی را تقویت می کند؛ دارای اثر ترمیم زخم و ضد التهابی است. کاهش درد و گرفتگی عضلات و مفاصل؛ به خنثی سازی و تخلیه سموم از بدن کمک می کند.

بر لخته شدن خون تأثیر می گذارد، در ترشح صفرا توسط کبد شرکت می کند، مقاومت در برابر انتشار رادیویی را افزایش می دهد.

عملکرد سیستم عصبی را بهبود می بخشد، سطح گلوکز خون را تثبیت می کند. ایمنی را افزایش می دهد، اثر ضد حساسیت دارد فسفر به تقویت سیستم اسکلتی عضلانی کمک می کند، یک انباشته کننده انرژی است.

کولین یک ماده مهم برای سیستم عصبی است و حافظه را بهبود می بخشد. با تنظیم سطح انسولین در بدن بر متابولیسم کربوهیدرات ها تأثیر می گذارد.

انتقال و متابولیسم چربی ها را در کبد تقویت می کند. کمبود کولین در رژیم غذایی منجر به رسوب چربی در کبد، آسیب کلیه و خونریزی می شود.

به لطف فیبر غذایی، کل دستگاه گوارش تمیز می شود، میکرو فلور تثبیت می شود و حرکت روده بهبود می یابد.